توآ - ذاتما


توآ - ذاتما

« شکوه پیر هستی »

سرچشمه توآ

سرچشمه توآ : 

در سرچشمه توآ پاکی روان است این پویایی جهان است .پاکی عصاره وجوهره تن وروان است این پایایی جهان است وروان خاصیت انسان پرتوان است .

چشمه ضربان دل زمین است تپش آن جان وجوشش آن حیات است .چشمه جاری شدن وروان در پی دریا شدن است و توآ متولد شدن است .جوشش است جوشش از سر به روان وتولد فوران است به اندیشیدن ، آفریدن به جهانی از تن به روان تا رسیدن به شناخت وحقیقت وتوان وتوان خاصیت انسان  تن وروان است .

من (پاکان ) با کونگ فو متولد شده ام با عشق به آن به دنیا قدم نهادم و به پاکی آن سر فرود آوردم چرا که کونگ فو دنیای دیگری را به روی من باز کرد دنیای که باید در آن متولد شوی ،خود باید در آن وارد شوی و به دنیای بیکرانه ی آن قدم بگذاری و خود باید در آن زندگی کنی تا به ذات ووجود حقیقی آن دست یابی و زیبایی های آن را حس کنی .

کونگ فو توان فوق العاده می خواهد اراده ای فراتر از توان و به وسعت خود می خواهد .واز این وسعت وجود وتوان تو است که سر از خود به در آوری و از خود به خو آیی و برویی وجوانه زنی ورشد کنی و نونهال شوی و این نهال کونگ فو است که در وجود تو رشد می کند ،ریشه می دواند و تو را به بار می نشاند و به افلاک می رساند و به تو شکوه وجلوه می دهد و این شکوه تو را به خود فرو می برد ( ذن) وبه شناخت حقیقی می رساند واین شناخت است که تو را با توآ پیوندی عمیق و ناگسستنی می دهد .

به عشق و ایمان یافته های کونگ فو چه شبها و روزها که توانمان را در آزمونگاه پرتوان تن وروان به باورهایمان آزمودیم واین عشق باید که بارور می شد به اندیشه های آن پیر خرد وآن بزرگ مرد عرصه ی توانایی ،آن راهبر طریقت دانایی وآن آتشین شال سرخی که آتش توآرا در جود وقلب وروح ما شعله ور گرداند وعاشقانه در این راه ما را به پیش راند و صاعقه ای از اندیشه بود وآنرا بر ما فرود آورد وما را روشنی بخش گرداند تا بسوزیم و روشنی بخش این راه نوری باشیم در ظلمات تا راه بر اندیشه دیگران باز کنیم ،چرا که با اندیشه و عرفان پیر عرصه ی دانایی گام به جهان توانایی گذاشتیم با عشق به کونگ فو بزرگ شدیم ،با اندیشه های توآ رشد کردیم کونگ فو را در جان وروح وروان خود جسته و در سرچشمه ذلال و روان توآ آن را سیراب نمودیم .

تمام من با زیبایی های توآ احاطه شده بود و زیبایی در وجود و ذات من ریشه دوانیده بود و بدون آن تهی بودم وهیچ و از این طراوت وتراوش توآ معطر شده بودم وحضور هر لحظه را در باورم به اندیشه نشستم وبا گام نهادن به اندیشه های آن پیر عرصه توانایی گام در این راه پرتوان دانایی نهادیم .

کونگ فو هنر و راهی الهی ست این سیر خودآییست 

توآ راهی پر دانش است چرا که دانش فهم و درک عمیقی از توآ به دست می دهد اندیشه را به کنکاش می کشد .

توآ باور و یقین می خواهد ، ایمان به دانستن حقیقت ، ایمان به خود می خواهد ، انسان می خواهد ! انسانی با ایمان و اعتقاد ، انسانی پرتوان و توانمند ، انسانی که به ارزشها به سنتها و اندیشه های توآ بینشی عمیق وعارفانه داشته باشد .

ما جهانی در جهان دیگر هستیم ، ما  جهانی از تن وروانیم ، جهان ما اندیشه ماست ، روح وروان ، پندار و کردار ماست . 

این جهان ،جهان خودآئیست واین خود آئی انسانی خداییست .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
نويسنده: روح الله ? تاريخ: دو شنبه 22 تير 1394برچسب:, ? موضوع: <-CategoryName-> ? لينک اين پست ?


© All Rights Reserved to kungfutoafire.LOXBLOG.COM / Theme by:
bahar 20

?