توآ - ذاتما


توآ - ذاتما

« شکوه پیر هستی »

ورزش‌هاي رزمي چه فوايدي دارند؟

ورزش‌هاي رزمي فوايد زيادي براي جسم و روح به همراه دارند. براي انجام اين ورزش‌ها بايد از هماهنگي و نظم و دقت برخوردار بود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، پايگاه اينترنتي "ورزش و تفريح" به شرح فوايد اين نوع ورزش‌ها پرداخته است.

افراد زيادي به هنرهاي رزمي علاقه دارند، اين ورزش‌ها فوايد بسياري دارند. يکي از فوايد اين ورزش‌ها اين است که امکان دفاع شخصي را فراهم مي‌آورند. با اين وجود بايد توجه داشت که ورزش‌هاي رزمي براي دفاع هستند نه آسيب رساندن به ديگران. انجام ورزش‌هاي رزمي باعث سلامتي مي‌شوند و از آن‌ها مي‌توان به عنوان راهي براي ورزيده کردن بدن استفاده کرد، زيرا هماهنگي اعضاي بدن را بالا مي‌برند. در اين نوع ورزش‌ها روح و جسم درگيرند. همچنين بعضي افراد از اين ورزش‌ها براي کم کردن وزن استفاده مي‌کنند. اين ورزش‌ها باعث بالا رفتن استقامت بدن مي‌شود و بدن به راحتي تن به خستگي نمي‌دهد. ورزش‌هاي رزمي باعث انعطاف پذيري بيشتر مي‌شوند و اعتماد به نفس را بالا مي‌برند.

بعضي افراد فکر مي‌کنند که ورزش‌هاي رزمي مانند ورزش‌هاي ديگر هستند و يا براي گذراند وقت انجام مي‌شوند، اما با انجام آن‌ها و مقايسه‌شان با ديگر ورزش‌ها مي‌توان تفاوت را احساس کرد. براي انجام اين ورزش‌ها به هماهنگي جسم و روح نياز است. براي مهارت پيدا کردن در اين ورزش‌ها بايد سال‌هاي زيادي را سپري کرد و جنبه‌هاي زيادي را درک کرد.

به عنوان مثال در چين، سال‌هاست اين ورزش‌ها انجام مي‌شود و آرامش و هماهنگي بدن را بالا مي‌برد. براي انجام اين ورزش‌ها بايد بسيار منظم بود، همچنين بايد به تغذيه و شيوه زندگي توجه کرد. بايد آرامش دروني داشت و از توانايي‌ها کمال استفاده را برد و در آخر بايد گفت، از انجام اين ورزش‌ها هيچ وقت پشيمان نخواهيد شد زيرا فوايد آن را در زندگي روزمره احساس خنواهيد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
نويسنده: روح الله ? تاريخ: دو شنبه 22 تير 1394برچسب:, ? موضوع: <-CategoryName-> ? لينک اين پست ?


© All Rights Reserved to kungfutoafire.LOXBLOG.COM / Theme by:
bahar 20

?