توآ - ذاتما


توآ - ذاتما

« شکوه پیر هستی »

او.اسپرت چیست؟

 

او.اسپرت چیست؟

او-اسپرت که از مخفف واژه ی باستانی اورنت (کوهستان الوند) و مدرن اوریجنال پرشین اسپرت یعنی ورزش ابداعی پارسیان آمده است در سال 2005 توسط استاد محمد قاسم منوچهری ملی پوش فدراسیون ورزش های رزمی ایران و قهرمان اسبق هنرهای رزمی ایران و جهان  در عباس آباد همدان در غرب ایران و در دامنه كوه الوند (اورنت) پایه گذاری شد و سرانجام سازمان تربیت بدنی و كمیته ملی المپیك جمهوری اسلامی ، یگانه نهاد ملی توسعه ورزش او-اسپرت در سطح ملی که همان سبک او-اسپرت ایران است را شناسایی وبه رسمیت شناخت.

تاریخچه

انجمن او-اسپرت جمهوری اسلامی ايران در سال ۲۰۰۵ توسط استاد قاسم منوچهري قهرمان اسبق هنرهای رزمی ایران و جهان پايه گذاري شد و توسط سازمان تربیت بدنی و كميته ملي المپيك جمهوری اسلامی ايران شناسايي و رسميت پيدا كرد.

اهداف او-اسپرت جمهوری اسلامی ايران

اين انجمن، تمامی استایلهای مبارزه ای و غیر مبارزه ای یا نمایشی که توسط فدراسیون جهانی WOF توسعه داده می شود را در سرتاسر ایران رهبری می کند. اين انجمن كه یکی از بزرگترين سازمانهای ورزش رزمی ايران به شمار مي آيد، در ۲ بخش آماتور و حرفه اي فعاليت مي كند. همچنين انجمن او-اسپرت جمهوری اسلامی ايران ، در زمينه هاي علمي ورزشي و حقوق ورزشي و فرهنگ ورزشي و ورزشهاي همگاني فعاليتهاي گسترده اي را در اقصي نقاط ايران دارد. اين انجمن داراي ۱۵۰۰۰ نفر عضو است كه هر روز نيز به جمعيت آن اضافه مي شود.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
نويسنده: روح الله ? تاريخ: شنبه 18 مهر 1394برچسب:, ? موضوع: <-CategoryName-> ? لينک اين پست ?


© All Rights Reserved to kungfutoafire.LOXBLOG.COM / Theme by:
bahar 20

?