توآ - ذاتما


توآ - ذاتما

« شکوه پیر هستی »

چگونه از طريق خود هيپنوتيزمي خشنودي بيشتري بدست بياوريد

چگونه از طريق خود هيپنوتيزمي خشنودي بيشتري بدست بياوريد

اگر شما قبل از ازدواج ناخشنود بوده ايد ، بدرستي مي توان گفت که به دليل اين مسئله ناآگاهانه ، نا خشنودي دروني خويش را به زن يا شوهرتان انتقال مي دهيد .
از خود سوال کنيد آيا من زندگي  خانوادگي ناخوشايندي نزد والدين خود داشته ام ؟ اين عامل چه تأثيري ممکن است در زندگي زناشويي من داشته باشد ؟
اينها و سوالات بسيار ديگر ممکن است به شما کمک کنند ريشه  ناراحتي خود را رديابي کنيد . قبل از اينکه بتوانند چيزي را درمان کنيد ، بايد آن را تحليل و درک کنيد .
جستجوي روح – نگاه درون – را آزمايش کنيد . معين کنيد چه کاري لازم است با استفاده از فنون خود هيپنوتيزمي انجام شود .
با خوددرماني براي خود و مشکلتان کاري انجام دهيد . انگيزه کمک به خودتان را مي توانيد از طريق خود هيپنوتيزمي بدست بياوريد .
خود را براي جلسات روزانه خودآرامي ، القاي يک حالت خواب مصنوعي ، و تکرار روزانه اطلاعاتي که بدست آورديد . اين که چه در نظر داريد انجام دهيد  که شوهر بهتر يا زن بهتري شويد ، مطيع سازيد .  اگر اراده کنيد عملي خواهد شد . امتحان کنيد .
دفتر يادداشتي تهيه کنيد و فهرستي از آنچه براي يک زندگي زناشويي موفق لازم است بنويسيد . براي مثال ، ما مي دانيم هماهنگي جنسي براي يک زندگي زناشويي موفق لازم است . زن و شوهرهايي که از نظر جنسي ناراضي هستند ، نمي توانند مانند آنهايي که از نظر جنسي سازگارند از چيزهايي جزيي چشم پوشي کنند . اغلب تعارضي کوچک در يک زندگي زناشويي که از ناهماهنگي جنسي رنج مي برد باعث شکست نهايي مي شود و بحثها و مخالفتهايي که  معمولاً بسرعت رفع و فراموش مي شوند ابعاد گسترده اي به خود مي گيرند . مخالفتها، مخفيانه توسط خصومت کينه آميزي که نتيجه يک رابطه جنسي عقيم است تغذيه و پشتيباني مي شوند و زندگي زناشويي را مسموم مي کنند . نتيجه نهايي ممکن است طلاق يا نيمه زناشويي – زناشويي در نام و ظاهر ، ولي نه در واقعيت باشند .
همان طور که در فصل هفتم آموختيد ، خود هيپنوتيزمي مي تواند از شما شخصي بالغ از نظر جنسي بسازد . رفتاري سالمتر را در مقابل روابط جنسي و اهميت آن را در زندگي زناشويي قبول کنيد و رشد دهيد . رفتار صحيح يعني افزايش ظزفيت براي عشق . يک شخص بالغ نمي خواهد قرباني ناخشنودي مزمني که توسط ناهماهنگي جنسي به وجود آمده است باقي بماند,سايت هيپنوتيسم دات آي آر,يک زوج  هشيار هميشه کاري براي از بين بردن ناخشنودي جنسي خود انجام مي دهند . شما مي توانيد با خواندن کتابهاي معتبري در اين زمينه ، درباره قواعد اساسي  هماهنگي جنسي اطلاعاتي بدست آوريد . اين کتابها شامل اطلاعات معيني درباره فنون عشق ورزي هستند . خود هيپنوتيزمي کمک خواهد کرد تا آنچه آموخته ايد ، تجربه کنيد ، با اين نتيجه که زندگي زناشويي شما يک زندگي خشنودتر خواهد بود .
در زير اشاره اي داريم به چند تلقين پس هيپنوتيزمي که پيشنهاد مي کنيم از آنها به عنوان راهنمايي براي پربارتر کردن زندگي زناشويي خود استفاده کنيد .
آنها را حفظ کنيد و هر روز در مدت جلسه خواب مصنوعي براي خود تکرار کنيد :
1 . علاوه بر رسيدن به بلوغ جنسي ، خود را شخصي دوست داشتن خواهم  کرد . بايد تشخيص دهم که عشق باشد بدست بيايد . بايد بتوانم عشق بورزم . من براي آشکار کردن حالتي دوست داشتني تمرين خواهم کرد . دوست داشتني کردن خودم يکي از رموز تسخير کردن و نگاه داشتن عشق است .
2 . قبل از اينکه چيزي بگويم بدقت فکر خواهم کرد و متوجه تأثيري که کلمات من ممکن است در ديگران داشته باشد خواهم بود . از طعنه زدن پرهيز خواهم کرد ، خواهم آموخت  بيشتر سياستمداري باشم و از فن مکالمه دوستانه و جالب توجه استفاده خواهم کرد . کمتر جدل خواهم کرد . اگر بياموزم انگيزه ناگهان را براي گفتن چيزهاي غلط و با عجله کنترل کنم ، شخص بهتري خواهم شد ، کسي که او را دوست خواهند داشت و به او احترام خواهند گذارد .
3 . هر روز به خود يادآوري خواهم کرد کمتر حساس باشم . درماندگي در عشق اغلب در نتيجه  حساسيت زياد است همه ما زوجهايي را مي شناسيم که براستي همديگر را دوست دارند با وجود اين پيوسته با سخنهاي نامربوط به هم پرخاش مي کنند و هر کدام بسيار حساس شده ، حالت تدافعي به خود مي گيرند . عشق آنها مانند يک دونوازي است که با نت مخالف نواخته مي شود .
4 . خود را همسري متجانس و همراه خواهم کرد . فن همراهي ، کيفيتي است که از هر مورد ديگري در زندگي زناشويي مهمتر و اساسي تر است ، چرا که نتيجه عشق است . براي همراه بودن ، بايد نسبت به رفتار و عقايد ديگري اغماض کرده و خودخواه نباشم . من اين زندگي را با اغماض و لطف با همسرم تقسيم خواهم کرد .
با انجام هر يک از تلقينهاي فوق و هدف خودبهبودي روزانه که مي توان با تصميم خودت انجام بده و فنون خود هيپنوتيزمي به آن رسيد ، شما مي توانيد از زندگي زناشويي خود يک تجربه خوشايند دراز مدت بسازيد .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
نويسنده: روح الله ? تاريخ: جمعه 19 تير 1394برچسب:, ? موضوع: <-CategoryName-> ? لينک اين پست ?


© All Rights Reserved to kungfutoafire.LOXBLOG.COM / Theme by:
bahar 20

?