توآ - ذاتما


توآ - ذاتما

« شکوه پیر هستی »

تسکین درد با هیپنوتیزم

تسکین درد با هیپنوتیزم



دکتر ویلیام کروگر و چارلز فرید در مقاله ای به نام کنترل درد قاعدگی با خواب مصنوعی چهار مورد از قاعدگی درد آور را که با خواب مصنوعی و تلقین پس هیپنوتیزمی با موفقیت درمان شده است شرح می دهند . در مورد زیر ( یکی از چهار مورد ) به بیمار تعلیم داده شد که در حالت خواب مصنوعی چه تلقینهایی را باید به خود بدهد ( خود هیپنوتیزمی ) .
دوشیزه ال . اس . ، ۱۷ ساله ، از سن ۵/۹ سالگی دروان قاعدگی دردآوری داشت . دوره قاعدگی وی همیشه نامنظم بود . او مجبور بود ۲۴ تا ۳۶ ساعت بعد از آغاز درد ، که معمولاً حدود ۱۲ ساعت بعد از شروع قاعدگی اتفاق می افتاد ، در تختخواب استراحت کند,سایت هیپنوتیسم دات آی آر, دوره قاعدگی  او با انقباض حاد عضلات در پایین شکم ، ضعف اعصاب نسبتاً زیاد ، حالت تهوع و تنش همراه بود . او به صورت کاملی  با داروهای مسکن ، کورتاژ و گشاد کردن  دهانه رحم و مداوای غدد درون  ریز تحت درمان قرار گرفته بود .
در دوم اوت ، خواب مصنوعی عمیق براحتی القا شد . تلقینها با این تاثیر که قاعدگی بعدی او عاری از ناراحتی خواهد بود ، و هر شب قبل از خوابیدن او به خود خواهد گفت : من وحشتی از قاعدگی بعدی نخواهم داشت و هیچ دردی را پیش بینی نمی کنم ، به او داده شد . این تلقینها هفت بار از دوم اوت تا ۲۹ اوت ، در خواب مصنوعی تکرار شد . قاعدگی ۶ سپتامبر شروع  شد و به طور فوق العاده ای عاری از درد بود و با وجود اینکه انقباض  عضلات به صورتی خفیف وجود داشت  ، او مجبور نبود به تختخواب برود . بعد از چهار بار درمان خواب مصنوعی در مدت یک هفته ، با به کار بردن همان تلقینها ، قاعدگی بعدی او در ۱۱ اکتبر از هر جهت کاملاً عادی بود . برای یک سال ، بدون معالجه های دیگر ، او را از درد ، ضعف اعصاب  و تمام ناراحتی های قاعدگی راحت شده بود . بعلاوه ، دوران قاعدگی او منظم شده بود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
نويسنده: روح الله ? تاريخ: جمعه 19 تير 1394برچسب:, ? موضوع: <-CategoryName-> ? لينک اين پست ?


© All Rights Reserved to kungfutoafire.LOXBLOG.COM / Theme by:
bahar 20

?