توآ - ذاتما


توآ - ذاتما

« شکوه پیر هستی »

قدرت شگفت آور خود هیپنوتیزمی

قدرت شگفت آور خود هیپنوتیزمی

برای تندرستی و کنترل وزن روزانه

همه انسانها در آرزوی تندرستی  ، بدنی سالم و فکری سالم هستند . برای لذت بردن از سلامتی فکری و جسمی بهتر ، شما باید عادات زندگی خود را تحلیل کنید . متخصصین تندرستی دریافته اند که  طرز زندگی شما ، رفاه روحی و جسمی تان را تعیین می کند .
اگر شما به خود اجازه دهید برده عادات مضر برای سلامتی شوید ، از پی آمدهای آن زجر خواهید  کشید . افراد  عصبی  استعداد بیشتری در زیان زدن به سلامتی خود دارند ، در حالی که کسانی که آموخته اند آرامش داشته باشند از سلامتی بهتری بهره مندند .
خود هیپنوتیزمی فن یا اسلحه ای روانی است که نه تنها می تواند راه زندگی شما را تغییر دهد ، بلکه به شما  کمک می کند تا چیزی را که ما عقل  سالم می نامیم ، پرورش دهید . برای داشتن عقلی سالم باید هوشی سالم را پرورش دهید .
برای مثال ، اگر شما می خواهید سیگار کشیدن را ترک کنید ، وزنتان را کم کنید ، نوشیدن مشروبات الکلی را متوقف  کنید ، همیشه می توانید به فرمول خود هیپنوتیزمی متوسل شوید که عبارت است از :
۱ . خود آرامی
۲ . خود تلقینی
۳ . خود تحلیلی
۴ . خود درمانی
اولین قدم مهم  این است که خودتان را مقید کنید تا همانطور  که به شما آموخته شد آرام شوید . دلیل این را که چرا از رعایت قوانین معقول سلامتی سر باز زده اید جستجو کنید . در نهایت ، در فکرتان یک دوره اعمالی را برنامه ریزی کنید که شما را قادر سازد از فواید سلامتی  لذت بیشتری ببرید .
ما در این پست و در جزئیات پست های بعدی سایت هیپنوتیسم دات آی آر ، دستورات ساده ای را به اختصار شرح داده ایم که نشان می دهد شما چگونه می توانید از چهار روش اصلی خود هیپنوتیزمی برای پرورش و برقرار کردن عادت تندرستی و از بین بردن عادات ناسالم استفاده کنید .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
نويسنده: روح الله ? تاريخ: جمعه 19 تير 1394برچسب:, ? موضوع: <-CategoryName-> ? لينک اين پست ?


© All Rights Reserved to kungfutoafire.LOXBLOG.COM / Theme by:
bahar 20

?