توآ - ذاتما


توآ - ذاتما

« شکوه پیر هستی »

چگونه با قدرت خواب مصنوعی ، کنترل و نفوذبر روی دیگران را بدست بیاوریم

چگونه با قدرت خواب مصنوعی ، کنترل و نفوذبر روی دیگران  را بدست بیاوریم؟


 
در مدت خود هیپنوتیزمی تکرار کنید که مردم بایستی مرا دوست داشته باشند ، اگر :
۱ . مهربان و از خود گذشته باشم .
۲ . هر موقع که بتوانم به دیگران کمک کنم .
۳ . بیشتر لبخند بزنم .
۴ . شنونده خوبی باشم .
۵ . خوش صحبت باشم .
۶ . از سخن کنایه دار اجتناب کنم .
۷ . مدارا کردن را تمرین کنم .
۸ . هیجانهای خود را کنترل کنم .
۹ . سعی کنم مودب و بانزاکت باشم .
۱۰ . بی ریا بوده و سعی کنم خودم باشم .
۱۱ . قبل از اینکه صحبت کنم ، فکر کنم .
۱۲ . از انتقادی بودن مفرط اجتناب کنم .
۱۳ . سعی کنم رفتار مردم را آنطور که هست درک کنم .
۱۴ . دوستانه و شاد عمل کنم .
۱۵ . از مردم برای چیزهایی که قابل تمجید است تعریف کنم .
۱۶ . از مردم سوء استفاده نکنم .
۱۷ . کاری کنم که دیگران احساس کنند مهم هستند .
۱۸ . یاد بگیریم در کار دیگران دخالت نکنم .
۱۹ . از شکایتهای غیر ضروری اجتناب کنم .
۲۰ . امیدواری را افزایش دهم .
کنار آمدن با مردم با استفاده از خود هیپنوتیزمی چه کارهایی می تواند برای شما انجام دهد :
۱ . موفقیت بیشتر در کار یا زندگی شغلی تان همراه می آورد .
لی گیبلن در کتاب خود به نام چگونه در رفتار با مردم قدرت و اعتماد داشته باشیم  می نویسد : انستیتوی تکنولوژی کارنگی مدارک ۱۰۰۰۰نفر را بررسی کرده و به این نتیجه رسیده است که ۱۵% موفقیت  افراد به واسطه تعلیم فنی مغزها و مهارتهای شغلی است و ۸۵% موفقیت به واسطه عوامل شخصیتی در توانایی رفتار با مردم به صورتی موفقیت آمیز می باشد .
او همچنین اذعان می دارد : هنگامی که دفتر راهنمای کار در دانشگاه هاروارد مطالعه ای درباره هزاران زن و مرد  که از کار اخراج شده بودند انجام داد ، متوجه  شدند در مقابل هر یک نفر که شغل خود را به دلیل کوتاهی در انجام وظایف از دست داده است ، دو نفر شغل خود را به دلیل کوتاهی در رفتار  موفق با مردم از دست داده اند .
گیبلن نتیجه می گیرد که : ۶۶% از تمام کوتاهی ها در دنیا کسب و کار در نتیجه قصور در روابط انسانی مانند مشکلات شخصیتی از جمله کمرویی ، خجالت و ترسویی که در اصل مشکلات در نحوه رفتار با مردم هستند ، به وجود می آید .
۲ . به دیگران فرصت دهید به شما کمک کنند .
یک مدیر اجرایی یا رییس بیشتر مستعد است به کسی که دوستش دارد کمک کند  تا به کسی که از او متنفر است . وقتی که شما به آسانی با کسی دوست می شوید ، مردم پسند خواهید شد . اشخاص مردم پسند معمولاً شاد و سرحال هستند . آنها سرگرم کننده هستند و دوست دارند مردم دیگر را خوشحال کنند,سایت هیپنوتیسم دات آی آر,از زندگی بیشتر لذت می برند و در نتیجه با دوست شدن با افراد بیشتر و رابطه با آنها برای پیشرفت خود سرمایه گذاری می کنند . آنها آموخته اند که خجول بودن ارزش ندارد که همراهی خواستن و دانستن اینکه از زندگی چه می خواهند ، عادی است . اگر شما محتاج کمک باشید ، اشخاصی بیش از آنچه تصور می کنید حاضر به کمک به شما هستند .
۳ . به خود فرصت دهید که به دیگران کمک کنید .
وقتی شما دیگران را خوشحال کنید ، خوشحالی به قسمی سراغتان می آید . وقتی که نشان دهید خودخواه نیستید ، مردم شما را دوست خواهند داشت . خوشحالی شامل دادن ، گرفتن و سهیم بودن است . همه ما برای خوشحالی به یکدیگر وابسته هستیم . شما می توانید مردم را خوشحال کنید . آنها می توانند شما را خوشحال کنند . اگر شما بتوانید با مردم کنار بیایید ، خرسندی درونی ، رضایت  از خود و احساس کمال را تجربه خواهید کرد . اگر در جستجوی راههایی برای کمک به دیگران باشید ، می توانید این راهها را پیدا کنید .
۴ . اعتماد به نفس و احترام به خود را افزایش دهید .
اگر بدانید که دیگران دوستتان دارند ، به خود افتخار می کنید ، کمتر خجالتی می شوید ، از یافتن دوستان جدید خوشحال می شوید ، در حضور دیگران احساس راحتی می کنید و دیگران را راحت می گذارید ، دیگر از مردم هراس ندارید ، در می یابید که راز دوستیابی ، رفتاری دوستانه  و بشاش  است . اگر صادق باشید و میل حقیقی برای دوست بودن را آشکار کنید ، مردم شما را قبول خواهند کرد .
هنگامی که خود هیپنوتیزمی را به کار می برید موضوعهای زیر را به یاد داشته باشید :
اگر کسی کنایه دار صحبت می کند ، جواب او را با کنایه های بیشتر ندهید . اگر کسی به شما توهین می کند ، شما به او توهین نکنید ، حتی اگر انجام این کار آسان  است . پس از مدتی شخص دیگر خویشتنداری شما را تحسین خواهد کرد . او به شما احترام خواهد گذاشت و بعد از اینکه فرصت یافت خونسرد شود ممکن است شما را با یک عذر خواهی متعجب کند . اگر این طور فکر نمی کنید ، یک بار امتحان کنید ، خودتان متوجه می شوید . وقتی که شما این پندار را درک کردید ، درخواهید یافت که بسر بردن با مردم ، بدون توجه به اینکه آنها دمخور شما باشند یا نه ، موضوع نسبتاً ساده ای است . زندگی برایتان آسانتر خواهد شد . تصمیم خواهید  گرفت مردم را زیاده از حد جدی نگیرید .
تنفر از اشخاصی بخصوص هرگز چیزی را حل نخواهد کرد . اجازه ندهید احساس تنفر به شخص دیگری شما را آزرده کند . شما می توانید  با سرمشق قرار گرفتن ، به اشخاصی که نفرت انگیز یا خودخواه هستند کمک کنید و آنها را تحت تأثیر قرار دهید . سعی کنید به شخصی که نفرت دارد ، بیاموزید که بهتر است عشق ورزید  تا تنفر داشت . با او با مهربانی و ثبات رفتار کنید . به خود یادآوری کنید که شخص سختگیر معمولاً کسی است که هرگز نیاموخته است با خودش کنار بیاید ، و به این دلیل نمی تواند با دیگران کنار بیاید .
درباره تأثیر گذاردن بر مردم نگران نباشید . از خود هیپنوتیزمی برای کمک به خود در اتخاذ رفتاری آرام استفاده کنید . خود واقعی خودتان باشید . این راز راحت بودن در کنار دیگران است .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
نويسنده: روح الله ? تاريخ: جمعه 19 تير 1394برچسب:, ? موضوع: <-CategoryName-> ? لينک اين پست ?


© All Rights Reserved to kungfutoafire.LOXBLOG.COM / Theme by:
bahar 20

?