توآ - ذاتما


توآ - ذاتما

« شکوه پیر هستی »

آداب ورود به باشگاه و باز و بستن شال

ورود به سالن تمرین:
بعد از پوشیدن لباس در رخت کن همراهان جلوی درب ورودی محیط تمرین قرار گرفته و به حالت کامی سمای و ادای احترام ( توآ ) به محل تمرین وارد می شوند.
هنگام ورود استاد به محل تمرین، کمک مربی یا همراه ارشد کلاس فرمان کامی سمای داده و کونگ فو کار و کلیه شاگردان رو به استاد کامی سمای ایستاده و ادای احترام (توآ) می کنند.
خروج از سالن:
همه همرامان هنگام خروج از سالن کامی سمای ایستاده و ادای احترام (توآ) می کنند و از سالن خارج می شوند.


 بستن شال:
کلیه همراهان با نظم کامی سمای می ایستند در حالی که شال را در دست چپ خود دارند. استاد فرمان کانگای جین جای را می دهد همراهان روی زانو نشسته سپس شال را به دور کمر خود می بندند که نباید از 30 ثانیه بیشتر طول بکشد همراهان به فرمان استاد ایستاده و به حالت کامی سمای ادای احترام (توآ) می کنند سپس تمرین ادامه می یابد.


باز کردن شال:
همراهان با نظم کام سمای می ایستند استاد فرمان کانگای جین جای را دوباره میدهد همه همراهان زانو زده و شال را باز کرده و جمع می کنند که باید بیشتر از یک دقیقه طول نکشد سپس استاد فرمان کانگای کامی سمای را داده  همه همراهان در حالی که رو به استاد کامی سمای ایستاده اند شال را با دو دست خود در جلوی پیشانی نگه می دارند و ادای احترام ( توآ ) می کنند. سپس استاد فرمان کانگای کوندرای ( کونگ فو کار استراحت، آزاد باش) را داده و همراهان از سالن خارج می شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
نويسنده: روح الله ? تاريخ: شنبه 20 تير 1394برچسب:, ? موضوع: <-CategoryName-> ? لينک اين پست ?


© All Rights Reserved to kungfutoafire.LOXBLOG.COM / Theme by:
bahar 20

?